سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اینورتر مناسب دستگاه شما

همچنین دستگاه جوشکاری اینورتر ادون سبک وزن است و به راحتی میتوان آن را نقل مکان کرد. خرید اینورتر آیمستر شما میتوانید به منظور اطلاع از قیمت اینورتر جوشکاری احسان به شرکت سازنده این محصول مراجعه نمایید. طی چند ساله گذشته فروش اینورتر جوشکاری در کشورمان افزایش چشمگیری داشته است و لازم به ذکر است که در حال حاضر پرفروش ترین اینورتر جوشکاری متعلق به اینورتر جوشکاری صبا الکتریک است.

اینورتر طبق تعریف الکترونیک مبدلی است که جریان الکتریسیته را از حالت مستقیم dc به حالت متناوب ac تبدیل می کند راه اندازی الکتروموتورها روشهای مختلفی دارد که برترین آنها از طریق اینورتر (اینورتر) است هرچند این روش نیز همانند دیگر روش ها دارای مزایا و معایبی است، اما با بیان این نکته حائز اهمیت است چرا که به تایید متخصصین این حوزه، راه اندازی الکتروموتور از طریق اینورتر جزو بهترین روش های حال حاضر در سراسر دنیا است. یعنی اگر تا به حال فکر میکردی که ساخت شارژر اینقدر پیچیده و سخته یک تنه مرزهای تخصص را جابه جا کردی و این مورد هم به سایر موارد توهمی افزوده میشه. اگر در موتوری 50 درصد کاهش دور داشته باشیم، توان مصرفی که لازم داریم 12?5 درصد است و مفهوم این است که 87?5 درصد در انرژی صرفه جویی داشته ایم.

اینورترها می توانند مصرف برق را تا 70 درصد کاهش دهند. کنترلر میتواند مدت زمان اتصال IGBT ها را تنظیم کند، همچنین قادر است فرکانس و طول موج را کاهش و افزایش دهد تا سرعت گشتاور و جهت موتور را کنترل کند. اینورترها بین منبع برق و موتور قرار میگیرند و کنترل و تنظیم دور موتور توسط اینورترها انجام میشود. از قابلیتهای سیستم هوشمند سازی داکت اسپلیت ال جی می توان روشن/ خاموش کردن و زمانبندی سیستم، کنترل خروجی هوا، انتخاب حالت دستگاه، کنترل میزان مصرف انرژی، تنظیم دما و نشانگر تعویض فیلتر را برشمرد. اینورتر i950، اساسا یک سرودرایو جمع و جور است که به آسانی با پلتفرم اتوماسیون یکپارچه سازی می شود.

از طریق FAST ما می توانیم بسیاری از امور را برای مشتریان ساده سازی کنیم چرا که اپلیکیشن های FAST در سرواینورتر (اینورتر) i950 می توانند به سرعت مورد استفاده قرار بگیرند و با وظایف ماشین مربوطه تنها از طریق پارامترها تطبیق یابند. زیرا، کولر گازی در انواع مختلف با ظرفیت های سرمایش ، گرمایش و هوادهی متفاوتی تولید و عرضه می شود، و شما باید قبل از اقدام به خرید کولر گازی، متراژ و کاربری محیط مورد نظر خود را در نظر داشته باشید، تا بتوانید انتخاب صحیح و درستی در مدل و ظرفیت هوادهی کولر گازی، با قیمت مناسب داشته باشید.

فروش اینورتر اینوت (invt)گروه اتوماسیون کاران اینوت با بیش از 40 سال سابقه فعالیت در اتوماسیون صنعتی فروشنده اینورتر های اینوت در لاله زار در رنج های GD10 GD20 GD200A GD200L GD350 با کیفیت مناسب در خدمت شما همکاران گرامی میباشد . آرکا اینورتر که متخصص در زمینه ی اتوماسیون برق صنعتی می باشد نماینده ی رسمی اینورتر Hitek می باشد. امروزه با پیشرفت روز افزون در صنعت برای راه اندازی و کنترل الکترو موتورها از درایورها و اینورتر موتورهای صنعتی استفاده میکنند.

این وسیله با توجه به توان موتور در ظرفیت های مختلفی ارائه می گردد، مثلا برای یک موتور با توانی حدود 20 اسب بخار از اینورتر 20 HP استفاده می شود. باید به این نکته اشاره کنیم که اینورترهای بزرگتر از VA 11000 به ندرت در برنامههای خانگی مورد استفاده قرار میگیرند. برای وصل لامپ AC با جریان DC، چهار عدد سوئیچ مورد نیاز است که میتواند IGBT، DIODE و یا MOSFET باشد. برای خرید اینورتر (اینورتر) باید چند نکته مهم را مورد توجه قرار داد. همچنین در درایوها باید توجه کرد که آیا برای کار سنگین و یا برای کاربرد سبک مانند پمپ ها استفاده می شود.

اینورتر (اینورتر) چگونه کار میکند؟ وظیفه اینورتر دقیقا مقابل وظیفهی یک سو کننده است یعنی جریان DC را به AC تبدیل میکند. به هرحال این موج سینوسی پس از عبور از اجزای فرعی درایو، به اولین ماژول اصلی یعنی پل دیودی میرسد. برق شهری داخل ایران، برق دی سی dc، 220 ولت با فرکانس 50 هرتز است یعنی در هر ثانیه 50 بار مثبت و منفی شده و موج تکرار میشود؛ که اصطلاحا به آن موج سینوسی میگویند. به تعداد دفعات تغییر قطبها در هر ثانیه، فرکانس میگویند. نصب کولر گازی پنجره ای بسیار آسان است،

کافیست مکان قرار گیری آن را مشخص کنید و دوشاخه دستگاه را به پریز برق متصل کنید. موج مربعی تقریبی از موج سینوسی است، علت شنیده شدن نویز هنگام کار کردن فن الکتریکی یا سایر وسایلی که تغذیهی آنها موج مربعی است همین موضوع است. اگر شبکه فشار ضعیف رایج در ایران که یک موج سینوسی vAC400 و Hz50 است، به عنوان تغذیه به ورودی اینورتر متصل شود.

https://arkainverter.ir/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%B1-imaster/