سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلیغ جسورانه

همانطور که به تلاش خود برای رشد برنامه‌ای ادامه می‌دهیم، همیشه به دنبال راه‌های جدیدی هستیم تا رسانه را تا جایی که می‌تواند بزرگ و جسورانه جلوه دهیم. اهمیت آژانس تبلیغاتی برای رشد مشاغل برای کمک به ما در انجام این کار، یک متخصص با تجربه را به فهرست خود اضافه کرده‌ایم: آدام گرین. آدام پس از گذراندن 8 سال گذشته در مدیریت روابط با رسانه های بزرگ و آژانس های خلاق در کانادا، به عنوان معاون ارشد و مدیر کل به ما می پیوندد.

چه چیزی شما را به سمت برنامه جذب کرد؟

عوامل زیادی وجود دارد که من را جذب کرده است، اما اصلی ترین آژانس تبلیغاتی آراد متخصص تبلیغات محیطی پتانسیل افزایش  ارتباط رسانه از طریق داده ها و فرآیند تراکنش خودکار بود. من اعتقاد راسخ دارم که تبلیغ مناسبی که در لحظه مناسب برای افراد مناسب هدف گذاری شده است، می تواند تجربه تبلیغاتی مرتبط تر و لذت بخشی را برای کاربر ارائه دهد، به این معنی که نتایج بهتری برای تبلیغ کنندگان و پول بیشتر برای ناشران به ارمغان بیاورد.


چه چیزی شما را به جلب کرد؟

در نهایت این مردم بودند که مرا به اینجا کشاندند. از کار با یک تیم ستاره‌ دار و خلاصه ایی از انواع پرکاربردترین انواع بازاریابی چگونه است و وقتی با تیم نشستم، احساس کردم که در خانه هستم. آنها اصولگرا، باهوش و باهوش هستند. دیگر چه میخواهید؟


نقش شما در چه خواهد بود؟

کار من این خواهد بود که برنامه نویسی را از یک کنجکاوی به یک روش اصلی تراکنش برای بسازم. مدتی طول می کشد و چالش های بیشماری وجود خواهد داشت، اما من مطمئن هستم که اگر بتوانیم نشان دهیم که برنامه نویسی می تواند تجربه تبلیغات بهتری را برای کاربران، سود بیشتر برای ناشران و نتایج بهتر برای تبلیغ کنندگان ارائه دهد، آنگاه به استاندارد تبدیل خواهد شد.


امیدوارید چه آموخته‌ها، استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی را از تجربه برنامه‌ریزی گذشته خود به صنعت بیاورید؟

تعداد زیادی وجود دارد، اما یکی از بزرگ‌ترین آنها این است که ما می‌توانیم برنامه‌نویسی را برای تمام پتانسیل آن به‌جای اینکه کانالی برای تأثیرگذاری ارزان‌قیمت، همانطور که در ابتدا در دیجیتال اتفاق افتاد، تبدیل کنیم، از دروازه استفاده کنیم. این یک روند واقعاً مخرب برای همه افراد درگیر (ناشران، شرکت‌های برنامه‌نویس، آژانس‌ها، تبلیغ‌کنندگان و حتی کاربران) بود. این یک مصنوع ضروری برای خرید برنامه‌ای نبود، بلکه نتیجه تصمیماتی بود که همه ما در مورد انتخاب موجودی، مدیریت بازده و استراتژی خرید گرفتیم. من مطمئن هستم که این بار می توان از این اشتباهات جلوگیری کرد یا به حداقل رساند.


روندهای که بیشتر از همه در مورد آنها هیجان زده هستید چیست؟

چیزهای زیادی وجود دارد، اما در درجه اول توانایی ارائه تجربیات تبلیغاتی لذت بخش تر از طریق مواردی مانند ویدئو، آگاهی از موقعیت و تعامل با کاربر است. بعد از آن می گویم اندازه گیری. این سکسی نیست، اما آن تجربیات لذت بخش و اقتصاد کل تلاش را هدایت می کند.


به دنبال چه چالش هایی با برنامه ای هستید؟

یکی از چالش های اصلی، ادغام کامل تر با طرف خرید خواهد بود. یک پلتفرم عالی ایجاد کرده است، اما تا زمانی که نتوانیم تقاضای جهانی را به ناشران ارائه دهیم، این یک کنجکاوی خواهد بود. به شرطی که به عنوان یک پیگیری ارزشمند ببینند، من انتظار دارم که اینرسی سازمانی سخت ترین چالش باشد، زیرا تعریف نادرست است، شامل تغییر فرآیندها، سیاست ها، معیارها و ذهن افراد است و این می تواند بسیار سخت تر از ایجاد یک ویژگی یا قطعه فناوری جدید باشد. ... تعیین استانداردهای اندازه گیری نیز سخت خواهد بود، اما اگر بخواهیم رسانه را به جلو نگه داریم، ضروری است.


برای تشویق بیشتر خریداران رسانه ای به افزودن به کمپین های برنامه ای خود چه باید کرد؟

من فکر می‌کنم ما به یک داستان اندازه‌گیری واضح، تجربیات تبلیغاتی عالی و پتانسیل تیم‌های رسانه‌ای برای انجام کارهایی نیاز داریم که هیچ‌کس قبلاً انجام نداده است تا مخاطبان را خوشحال کند. اگر بتوانیم آن را به عنوان یک شرکت و به عنوان یک صنعت انجام دهیم، باید شاهد اجرای در برنامه های بیشتری باشیم.

آدام مرتباً در رویدادهای صنعت شرکت می کند، بنابراین اگر او را دیدید حتماً سلام کنید. اگر به یک یخ شکن کوچک نیاز دارید، در اینجا مواردی وجود دارد که آدام از آنها لذت می برد:

  1. صخره نوردی، دوچرخه سواری در کوهستان و کایاک سواری در آب های سفید
  2. عکاسی
  3. بازی در پارک با دخترانش

 

یک چرخش مدرن راحت بر روی یک ایده قدیمی

رسانه دیجیتال خارج از خانه یا رسانه به رسانه های دیجیتالی اطلاق می شود که در محیط های قابل دسترسی برای عموم ظاهر می شوند. این شامل بیلبوردهای دیجیتالی و تابلوهای تبلیغاتی در فضای باز، و همچنین شبکه های صفحه نمایش موجود در مشاغلی مانند مراکز خرید و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی است.

مزایای فناوری بالای رسانه 

برخی از مزایای مهم برای انتخاب رسانه نسبت به اشکال ثابت تبلیغات در فضای باز وجود دارد.


کاهش هزینه های مدیریتی

بیلبوردهای سنتی برای هر آگهی جدید هزینه چاپ و نصب را متحمل می شوند. نمایش محتوای تازه بر روی بیلبوردهای دیجیتال می تواند به صورت خودکار و در چند ثانیه انجام شود. هزینه های اولیه بیشتری برای راه اندازی یک صفحه نمایش دیجیتال وجود دارد، اما این سرمایه گذاری است که بیشتر از آن برای خود هزینه می کند.


محتوای متنوع تر

دیجیتال همچنین امکان نمایش تعدادی از محتواهای مختلف تبلیغات را فراهم می کند. با بیلبوردهای معمولی، همان تصویر ثابت برای هفته ها باقی می ماند، در حالی که یک تبلیغ دیجیتال می تواند هر 15 ثانیه تغییر کند. این تنوع روی صفحه، بینندگان را علاقه مند نگه می دارد و از پیام رسانی بیشتر استقبال می کند.

چرا بازاریابان در مورد رسانه بسیار هیجان زده هستند

یکی از دلایل کلیدی که چرا چنین دارایی بازاریابی ارزشمندی است، دیده شدن چشمگیر آن است. نمایشگرهای دیجیتال اغلب در مناطق پرترافیک قرار دارند و این اطمینان را می دهد که محتوای آنها توسط افراد زیادی دیده می شود. علاوه بر این، برخلاف تبلیغات خانگی یا آنلاین، هیچ راهی برای مخاطب وجود ندارد که از تبلیغ صرف نظر کند، از مسدود کننده تبلیغات استفاده کند یا محتوای صفحه را تغییر دهد. این بدان معناست که وقتی محتوا بالا می رود، به طور کامل بازی خود را به دست می آورد و احتمالاً مورد توجه قرار می گیرد.


تحقیقات نشان می دهد که این قالب کاملاً مؤثر است. مطالعه ای در سال 2015 توسط نیلسن نشان داد که 75 درصد از پاسخ دهندگان به یاد می آورند که یک بیلبورد دیجیتالی را در ماه قبل دیده اند. حدود 82 درصد از آنها به یاد می آورند که به طور خاص تبلیغات را دیده اند. جالب‌تر از آن، این مطالعه نشان داد که اکثر پاسخ‌دهندگان به نگاه مثبتی داشتند. در زمانی که تبلیغات سنتی اغلب به عنوان یک مزاحم دیده می شود، این امر می تواند را به گزینه ای جذاب تر تبدیل کند. یکپارچه‌سازی جدید به برندها و آژانس‌ها امکان دسترسی به شبکه جهانی ناشران با اتوماسیون پیشرفته و برنامه‌ریزی کمپین مبتنی بر داده را می‌دهد. پلتفرم بازاریابی دیجیتالی تبلیغات پیشرو در خارج از خانه برای صاحبان رسانه، و یک پلت فرم خرید تخصصی خارج از خانه ، پلتفرم سمت عرضه را ادغام کرده اند. SSP) با پلتفرم سمت تقاضای بیرونی برای ساده کردن استفاده از منابع داده در زمان واقعی و هدف‌گیری دقیق صفحه نمایش کمپین‌های جهانی برنامه‌ریزی شده یک سرویس بین‌المللی تحویل آنلاین غذا و تحویل غذا، و Kinetic، یک شرکت تابعه که در برنامه‌ریزی و ایجاد کمپین متخصص است، قبلاً از پیشنهاد جدید برای ارائه کمپین‌های برنامه‌ریزی شده استفاده کرده‌اند.


کمپین هدفمند اجرا کنید

با استفاده از ادغام تیم بازاریابی برنامه‌ای دونفره اکنون یک کمپین را در شبکه بزرگی از صفحه‌نمایش‌ها تبلیغات در ساختمان‌های اداری در سراسر آلمان اجرا می‌کند. محرک های داده در دسترس از طریق یکپارچه سازی، از جمله آب و هوا و زمان روز، ارسال پیام مناسب را در لحظه مناسب به مخاطب هدف امکان پذیر می کند. تبلیغات "تحویل غذا" در آب و هوای نامساعد نشان داده می شود در حالی که تبلیغات "تحویل غذا" در هوای دلپذیرتر نمایش داده می شود. بسته به زمان روز، پیام به طور خودکار برای تبلیغ ناهار، میان وعده بعد از ظهر و شام سازگار می شود. داده‌های موقعیت مکانی صفحه کمپین نیز برای ایجاد تبلیغات هدفمند موبایلی که تحویل یا تحویل گرفتن را برای رستوران‌های اطراف تبلیغ می‌کنند، استفاده می‌شود.

جزئیات کامل کمپین را می توانید در اینجا بیابید.

 

همه کاره ترین پلتفرم خرید برنامه ای خارج از خانه است. خریداران دیجیتال و متخصص در سراسر جهان اکنون از برای ارائه کمپین های بی سابقه به مشتریان خود استفاده می کنند. این پلتفرم با تمرکز صرف بر فضای باز، ایجاد کمپین های برنامه ای پیشرفته را برای دستیابی بهتر به مخاطبان هدف در مکان و زمان مناسب آسان می کند. لحظه های یکپارچه، مانند شرایط آب و هوایی، ترافیک و داده های خروج و رسیدن فرودگاه، نمونه هایی از منابع داده بلادرنگ در دسترس کاربر هستند. یک برنامه افزودنی برای درون برنامه تلفن همراه برای گسترش بیشتر کمپین خارج از خانه در دسترس است.

منبع:

 

https://aradholding.com/%d8%a2%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/