سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید و فروش اینورتر

با خرید یک اینورتر 150 وات خودرو شما میتوانید انواع گوشی موبایل ، تبلت ، خرید اینورتر ال اس در اصفهان دوربین دیجیتال ، اسپیکر و در کل دستگاههایی که با پورت USB شارژ می شوند را شارژ کنید. شما می توانید اینورتر مورد نظر خود را از فروشگاه های مورد تایید ما که دارای مجوز رسمی وزارت صنعت ( اینماد ) و مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد ( ساماندهی ) هستند تهیه کنید. اینورتر داردا در ابعاد 195×89×290 میلیمتر و با وزن 3.4 کیلوگرم تولید شده است و در بازار برق و الکترونیک با بدنه ی مقاوم و کیفیت عالی عرضه می گردد که مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار می گیرد. در واقع تنها تفاوت نسل قدیم کولرهای گازی با کولرگازی اینورتر آنها در نوع کمپرسور آنها می باشد که در نسل قدیم از کمپرسورهای دور ثابت استفاده شده است ولی در نسل جدید کولرهای گازی و اسپلیت از کمپرسورهای دور متغیر استفاده شده است که همین تغییر سبب تفاوت در قیمت کولر های گازی و کولرگازی اینورتر در نسل جدید شده است. پیش از هر چیز یک معرفی کوتاه از دستگاه اینورتر ماشین به صورت یک فیلم کوتاه آموزشی را می توانید ببنید و در ادامه به معرفی اینورتر 150 وات فندکی و چگونگی خرید اینورتر - اینورتر - از فروشگاه های معتبر تخصصی دارای مجوز وزارت صنعت و مجوز وزارت ارشاد خواهیم پرداخت.

در این بخش از فروشگاه بهترکالا به معرفی یک دستگاه سودمند و کارآمد برای مسافرتها، کمپینگ و گردشها، سفرهای نوروزی و در کل اماکنی که فاقد برق شهری هستند خواهیم پرداخت و این ابزار سودمند اینورتر (اینورتر) 150 وات خودرو است. در این موارد بهترین راه حل استفاده از درایوهایی است که قابلیت برگشت انرژی به شبکه را دارند. اینورتر متصل به شبکه به صورت دائم کار عمل می کند یعنی زمانی که متصل به برق است به طور اتوماتیک وارد مدار می شود و برق مورد نیاز مصرفی را تامین می کند .اینورتر متصل به شبکه به صورت شبکه ای، به هم وصل می شوند که در رنج های تک فاز و سه فاز قابل عرضه است . درایو کنترل دور (اینورتر - اینورتر - ) به تغییرات ناگهانی بار واکنش بهتری میدهد، بازدهیاش بالاتر میرود و راحتتر میتواند انواع موتور همچون موتورهای آهنربا دائم PM و سنکرون رلوکتانس که در مقالات قبلی مورد بحث قرار گرفتند را کنترل کند. به این نوع اتصال، اتصال دائم گفته می شود. این نوع اینورتر، ارزانترین اینورتر از سه نوعی است که نام بردیم. الویت اصلی شرکتADT رضایت خاطر مشتریانش است.ADT تمرکز خود را جهت کنترل موتورها و راه های تبدیل نیرو با بهترین کیفیت و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا بکارگرفته است.ADT در سال 2010 قرارداد OEM را با شرکت صنایع سنگین HYUNDAI برای تولید اینورترهای low-voltage به ثبت رسانید.

محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بالا و استفاده از تکنولوژی روز دنیا و همچنین قیمت مناسب و رقابتی جایگزین بسیاری از درایو های آسیایی و اروپایی گردیده است و همواره توانسته است رضایت خاطر مشتریان خود را تامین نماید. همچنین در صورت نیاز می توانید با بخش پشتیبانی فروشگاه ها و کارشناسان فروش پیش از خرید اقدام به مشاوره رایگان نموده و خرید کارت به کارت انجام دهید. این مجموعه فروشگاه های تخصصی انواع اینورتر را 12 ماه گارانتی و با بهترین قیمت از قطب الکترونیک کشور به صورت مستقیم عرضه می کنند. اینورتر 150 وات خودرو و اینورتر - اینورتر - 300 وات از این دسته هستند. همچنین این دستگاه توانایی ارائه یک برق 100 وات در کارکرد درازمدت را دارد. دستگاه مبدل برق خودرو این توانایی را دارد که برق 12 ولت DC باتری ماشین را برای کاربر به برق 220 ولت AC استاندارد شهری تبدیل کند و از این طریق کاربر میتواند بسته به توان دستگاه، وسایل برقی 220 ولتی خود را با برق ماشین روشن کند. از ویژگی های این درایو می توان به کی پد قابل جدا شدن و اتصال مجدد اشاره کرد. همچنین با توجه به طراحی خاص نصب درایو GD10 می توان در سری های سه فاز این درایو فن و هد سینک این اینورتر را در بیرون از تابلو نصب کرد.

از موارد بسیار پرکاربرد در این نوع می توان به سلول های خورشیدی اشاره کرد. این محصول مزایا و نقاط برتری زیادی دارد که می توانید همانطور که ذکر شد از آن ها در استفاده در صنایع مختلف بهره مند شوید. اکنون تصور کنید که میتوانید باتری را 50 یا 60 دور در دقیقه بچرخانید. نوع کاربری الکتروموتور که میتواند سنگین و یا نرمال باشد. اینورتر IMASTER C1 سری کامل شده و پیشرفته تر مدل آیمستر U1 بوده و برای کاربری های سبک و سنگین مناسب است درایو C1 توانایی تولید گشتاور بالا در سرعت های پایین را دارد، همچنین سرعت پردازش آیمستر مدل C1 نسبت به U1 بالاتر است و برای کاربری هایی که به حساسیت و دقت بالاتری نیاز دارند مناسب تر است. همان طور که اشاره کردیم تبدیل جریان ورودی DC به AC مهم ترین کاربرد اینورتر - اینورتر - ها می باشد، ولی این دستگاه ها با توجه به توانایی تغییر ولتاژ و فرکانس به فرکانس و ولتاژ دلخواه ما کاربرد های دیگری در صنعت و مصارف خانگی دارند که می توان به سیستم منابع تغذیه قطع نشدنی (UPS)، فیلترهای اکتیو، حفاظت در برابر اضافه بار ، تغییر جهت حرکت الکتروموتور بدون نیاز به کنتاکتور، کاهش انرژی مصرفی و هزینه های مصرف، برنامه ریزی حرکت موتور (مدل ها مختلف لباسشویی و …) با کمک PLC، راه انداز موتور الکتریکی، جلوگیری از آسیب موتور در مقابل افزایش ولتاژ کوره های القایی، و …

https://arkainverter.ir/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%b3-ls-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/