سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه اینترنتی اینورتر

فروشگاه اینترنتی آتور شاپ ارائه دهنده ی انواع اینورتر های تکفاز و سه فاز با مناسب ترین اینورتر خورشیدی قیمت میباشد. یکی از مواردی که در اینورترها و به صورت کلی مبدلها تعریف میگردد، سطوح مبدل میباشد، دقت داشته باشید که هرچه تعداد سطوح یک مبدل افزایش یابد هارمونیک آن کاهش یافته و شکل موج خروجی بیشتر به سمت سینوسی میل خواهد کرد بااین حال با افزوده شدن هر سطح جدید، تعداد سوئیچهای به کار رفته افزایش خواهد یافت که نتیجه آن افزایش قیمت نهایی و البته تلفات بیشتر میباشد. خطر قوس الکتریکی و آتش نیز در این سیستمها کاهش مییابد زیرا هیچ ولتاژ DC بالایی با توان زیاد در سیستم سیمکشی وجود ندارد. وجود یک شین DC وظایف اینورتر (اینورتر) را کاهش میدهد زیرا MPPT توسط مبدل DC/DC تحقق مییابد. به بیانی دیگر می توان گفت که اینورتر یا درایو AC دستگاهی است که می توان به واسطه ی آن سرعت یک موتور AC سه فاز را بدون کاهش قدرت و گشتاور موتور، کنترل کرد. روشی برای کنترل این موتورها که علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، سبب بهبود بهرهوری و کاهش هزینههای نگهداری میشود، استفاده از اینورتر (اینورتر) است.

در این اینورتر - اینورتر - ها برای صرفه جویی در مصرف انرژی از الگوریتم بهینه سازی تلفات الکتروموتور استفاده شده و برای استفاده در آسانسور ها و بالابر ها از کنترل ترمز خارجی بهره برده است. مقاومتی که به مدار واسط DC متصل می شود تا انرژی الکتریکی که از سمت موتور به اینورتر برای ترمز دینامیکی برگردانده شده را مصرف کند، مقاومت این انرژی موتور را جذب کرده و به صورت گرما تلف می کند و نهایتا باعث توقف موتور می شوند. هرکدام از رشتهها یک مبدل DC/DC مربوط به خود را دارند و به یک اینورتر مشترک DC/AC متصل هستند. موتور شما به چه ولتاژی جهت کارکرد خود احتیاج دارد(460 ولت یا 230 ولت)؟ ساختار چند رشتهای که در شکل 1 (ج) به تصویر کشیده شده، توسعهیافته ساختار رشتهای است که در آن چند رشته وجود دارد. در آن سالها میان واژه “rectifier” و “converter” ابهام وجود داشت و گاها یکی از آنها به تبدیل AC به DC به روش چرخشی اشاره داشت. پیکربندی دو مرحله ای که در آن از یک مبدل DC/DC برای تقویت ولتاژ ماژول PV به یک سطح مطلوب استفاده میشود میتواند این مسئله را حل کند.

نکته دیگه این هستش که لطفا بجای توان روی پلاک موتور، جریان روی پلاک موتور رو ملاک قرار بدید. استفاده از میکرواینورترها خصوصاً برای نصب روی سقف خانهها از نظر اقتصادی بهصرفهتر است. اِشکال عمده پیکربندی تک مرحلهای یا تک طبقه، این است که محدوده ولتاژ خروجی منبع فتوولتائیک به خصوص در کاربردهای توان پایین (به عنوان مثال میکرواینورترها)، محدود است و در نتیجه روی بهرهوری کلی سیستم تأثیر میگذارد. درایو LS IP5A مخصوص کاربری پمپ و فن طراحی شده و قابلیت کنترل چند پمپ به صورت همزمان را نیز دارد و با بهینه سازی سیستم، انرژی سیوینگ بالایی را ارائه می کند و همچنین طراحی این مدل درایو برای استفاده در سیستم های HVAC و سرمایش گرمایش مناسب می باشد و باعث می شود سیستمی پایدار و کم هزینه داشته باشیم. نکته : امکان استفاده از برق خانگی برای راه اندازی یک موتور سه فاز وجود دارد. درباره هر کدوم از این موارد کاربرد اینورتر - اینورتر - واقعا کلی مطلب وجود داره. بنا به موارد بالا توپولوژیهای مختلفی ارائه شده است. سروو درایو برای موتورهای سه فاز ac مورد استفاده قرار می گیرند که باید با برد بالا ، ست شوند و برای این کار نیاز به تخصص بالایی در مورد دستگاه های تردمیل می باشد.

قیمت اینورتر (اینورتر) بصورت مستقیم با ولتاژ تغذیه دستگاه متناسب هستش. جریان مستقیم برای دستگاههایی که مستقیماً از باتری تغذیه میشوند عالی است، اما معمولاً برای وسایل الکترونیکی دیگر کار نمیکند. اینورترهای iMaster-C1 دارای ورودی های تک فاز و سه فاز می باشد که در تمامی توان ها مجهز به یونیت بریک داخلی است. البته از نظر تئوری کنترل دور موتور تک فاز هم مثل موتور سه فاز با تغییر فرکانس انجام میشه و کنترل میشه. مبدل DC/DC علاوه بر افزایش ولتاژ، کنترل MPPT ماژول فتوولتائیک را نیز انجام می دهد که موجب عملکرد بهتر در سیستم میشود. در مقایسه با سیستم مرکزی، هر رشته را میتوان بهصورت جداگانه کنترل کرد. علاوه بر این، میتوان بهراحتی یک رشته جدید را همراه مبدل DC/DC به سیستم موجود وصل کرد و آن را گسترش داد. علاوه بر این، تشخیص خرابی در سیستم نیز راحتتر میشود. این توپولوژی همچنین باعث میشود سیستم فتوولتائیک قابلانعطاف باشد. سیستمهای فتوولتائیک که از میکرواینورترها تشکیل میشوند میتوانند انرژی بیشتری از صفحههای خورشیدی استحصال کنند.

https://arkainverter.ir/%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%b4%db%8c%d8%af%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/