سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لزوم پاوربانک در سفر

برای تأمین شارژ کامل، ظرفیت پاوربانک باید کمی بیشتر از دستگاه مورد شارژ خرید پاوربانک باشد. هرچه ظرفیت پاوربانک بیشتر باشد، بزرگتر و سنگین تر خواهد بود. ایمنی این پاور ها در سطح بالاتری نسبت به نمونه های مشابه و ارزان تر قرار دارد. پورت شارژ پاور بانک در قسمت بالای سمت چپ ، مقداری پایین تر از لبه قرار گرفته است. برای اطلاع از میزان شارژ باقی مانده پاوربانک مدل X-80-Mini نشانگر LED بر روی آن تعبیه شده که در صورت نیاز به شارژ می توانید از طریق پورت Micro USB و Type-C آن با شدت جریان 2 آمپر و ولتاژ ورودی 5 ولت اقدام به شارژ پاوربانک کنید. زمانی که پاور بانکتان در حال شارژ شدن - پاور بانک - است، هر دستگاهی را که معمولا با پاور بانک شارژ میکنید، با پریز شارژ کنید. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید، میتوانید با مقایسه مدلهای متنوع موجود در فروشگاه اینترنتی ایسام، بهترین گزینه سیگنال دهی تلفن همراه - پاور بانک - : ext_5879054 — LiveJournal - پاور بانک - را انتخاب کنید.

شارژ لپ تاپ

در خرید اینترنتی پاور بانک حتما به اندازه و وزن توجه ویژه ای داشته باشید. خرید اینترنتی پاوربانک یک گزینه ی مناسب برای شما خواهد بود. این وسیله می تواند به قدری کوچک باشد که در جیب شما جای گیرد یا اینکه با ظرفیت بالاتر و بزرگتر باشد. بهترین پاور بانک 2020 با ظرفیت بالا و در عین حال شارژ سریع به بازار عرضه شده است. کمترین شدت جریان 2?4 آمپر و حداکثر شدت جریان 2?9 آمپر است و بیشترین بازده 14 وات ثبت شده است.

شارژ

همچنین به یاد داشته باشید که اگر چندین دستگاه به طور همزمان شارژ شوند، پاور ممکن است حداکثر جریان را به هر پورت ندهد و باعث کند شدن شارژ دستگاه ها شود. تعداد پورت ها: پاورهای اولیه فقط دارای یک پورت خروجی منفرد بودند؛ اما با توجه به اینکه مردم بیشتر و بیشتر به استفاده از آن ها روی می آورند و می خواهند چندین دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند، بسیاری از پاور های بزرگتر دارای دو پورت و گاه بیشتر هستند. هنگام خرید پاور بانک به چه نکاتی توجه کنیم؟ ظرفیت: یکی از مهم ترین نکاتی که باید هنگام خرید یا انتخاب پاور در نظر بگیرید، ظرفیت مورد نیاز است.

فست شارژر

پیشنهاد میکنیم تا پایان مقاله، همراه - پاور بانک - ما باشید تا با هم نکاتی را که لازم است در زمان خرید پاوربانک به آنها توجه نماییم، مرور کنیم. حتی این امکان وجود دارد که یک شارژر همراه (پاور بانک) را با دیگری شارژ کرد. اگر چراغهای LED کار نمیکنند، شارژر را پس از مدت تخمینی جدا کنید. این پاوربانک با ظرفیت 10000 میلی آمپر در ساعت و باتری از نوع لیتیوم پلیمری طراحی شده که می تواند گزینه ی مناسبی برای استفاده روزمره شما باشد.

وجود پاوربانک

هوشمند: خروجی ولتاژ و جریان پاور های هوشمند، متناسب با نیاز باتری دستگاه قابل تنظیم است و با توجه به نوع دستگاه، قادر به تأمین شدت جریان مناسب امتحان (پاور بانک) Farsi - پاور بانک - باتری می باشد. پاور بانک لپ تاپ : خروجی ولتاژ و جریان این دسته، متناسب با باتری های حجیم لپ تاپ است. هترون یکی از برندهایی است که پاوربانکهایی با کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه میکند که از لحاظ ظرفیت، ظاهر و امکانات دارای تنوع زیادی است.

اهمیت پاوربانک و شارژ

تولیدات این شرکت قابلیت شارژ تمامی گوشی های رایج موجود در بازار را دارند؛ بنابراین اگر یک پاور بانک انکر دارید، دیگر نباید نگران مدل گوشی خود باشید چرا که انکر آن را برای شما شارژ - پاور بانک - خواهد کرد. شیائومی با بهبود طراحی خود در زمینه پاوربانک محصولی قدرتمندتر از قبل را با عنوان پاوربانک شیائومی 2 ظرفیت 20000 میلی آمپر روانه بازار کرد.نسل دوم پاوربانک شیائومی با وجود کیفیت بالاتر با قیمتی تقریبا یکسان با نسل قبلی عرضه شده است.در ادامه با ما همراه باشید تا پاوربانک شیائومی 2 ظرفیت 20000 میلی آمپر را با هم بررسی کنیم. پاور بانک سامسونگ 20000 نیز با وجود ظرفیت کمتر، بازدهی مناسبی در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت پاوربانک

پاور بانک 30000 سامسونگ دارای باتری لیتیوم یونی است که دو خروجی usb و یک خروجی microusb در اختیار شما قرار می دهد. بر روی جعبه یک پلاستیک نازک برای اطمینان از پلمپ بودن دستگاه و همچنین تمیز نگه داشتن جعبه وجود دارد که پس از باز کردن آن، می توانید به جعبه اصلی دسترسی پیدا کنید . برای اطلاع از قابل تعمیر بودن آن، با سازنده پاور بانک تماس بگیرید. 2. زمانی که شارژ پاور بانک کاملا پر شد آن را از شارژر جدا کنید.