سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صاحب رسانه قوی

یک شرکت رسانه ای دیجیتال و تماشایی که به دلیل علائم منحصر به فرد خود در مقاصد نمادین در سراسر ایالات متحده شناخته شده است، اخیراً اعلام کرد که بیلبورد برجسته تونل لینکلن را از فرمت ثابت به دیجیتال تبدیل کرده است. تقریباً اجاره بیلبورد تبلیغاتی در فشم سه سال پس از اعلام انتخاب نرم‌افزار ساینیج دیجیتال توسط شبکه برای، نمایشگری بزرگتر از یک زمین فوتبال در لاس وگاس استریپ، ما بازگشته‌ایم تا با صاحب رسانه در مورد با قدرت صحبت کنیم. مایکل کالکین، مدیر فروش، بازاریابی و تحقیقات در شبکه شهرهای برندسازی شده، در مورد این نمایشگر می‌گوید.

دلیل تبدیل از ایستا به دیجیتال چه بود و سوئیچ چقدر طول کشید؟

مایکل: روند صنعت در سال‌های اخیر تبدیل علائم ثابت به دیجیتال برای داشتن نکاتی برای داشتن بهترین بیلبورد تبلیغاتی بوده است. در شبکه شهرهای برند، ما در رسانه های نمادین در مقاصد نمادین تخصص داریم. با توجه به اینکه تونل لینکلن تنها گذرگاه اصلی رودخانه ای است که میدتاون منهتن را به نیوجرسی متصل میکند، تونل دیدنی لینکلن ما کاندیدای ایده آل برای ارتقای دیجیتالی بود. این تبدیل به مدت دو سال برنامه ریزی شده بود، اما سوئیچ واقعی به سرعت انجام شد، در مجموع شصت روز، که شامل دو هفته از زمان نصب تخته های تا عملیاتی شدن کامل می شود.

چشم انداز تبلیغات دیجیتال

چشم انداز دیجیتال یک چشم انداز سریع است و نرم افزار مجری تبلیغات محیطی فشم به ما اجازه می دهد تا در برابر نیازهای شرکای تبلیغاتی خود انعطاف پذیر و زیرک باشیم. از قسمت‌های روز گرفته تا خلاقیت‌های فعال و پویا تا به‌روزرسانی‌های برنامه‌ریزی سریع، با نرم‌افزار که به‌عنوان مرکز فرماندهی جدیدترین نماد دیدنی ما، عمل می‌کند، بسیار راحت است.

اطلاعات بیشتر در مورد لینکلن تونل دیجیتال را می توانید در اینجا بیابید.

سریال های سریال آنها در حال حرکت هستند و ما جایی برای پیدا کردن آنها پیدا کردیم.» - پری کرک

من پری کرک، رئیس شرکت گلاس مدیا را در یک بعد از ظهر گرم ماه نوامبر در منهتن ملاقات کردم. بحث ما در محیطی آرام و مساعد برای تأمل صادقانه و پاسخ های صادقانه انجام شد - یک سالن ناخن.

همانطور که نگاهی به نمایشگر که به طور برجسته در کنار صندلی های بالشتکی ما قرار داشت انداختیم، پری در مورد تجربه خود در صنعت مد نیویورک پس از اتمام مدرک در بازاریابی و مدیریت پارچه صحبت کرد.

آژانس تبلیغاتی دیجیتال

پری که به سرعت وارد دنیای آژانس شد، روی حساب‌هایی مانند (اولین شرکتی که توسط یک زن تأسیس شد که را ایجاد کرد) و در کار کرد. او سپس دو سال را در گذراند و سپس شرکت را که یک شرکت رسانه‌ای جایگزین با استفاده از ابزارهای منحصربه‌فرد برای دستیابی به مشتریان در صنعت خارج از خانه است، تأسیس کرد. زمانی بود که پری با افزودن نمایشگرهای دیجیتالی، برندسازی تخته سنگ سنباده و لاک ناخن در سالن‌ها را به سطح بالاتری برد که گلاس مدیا متولد شد. پری در حالی که در مورد مزایای بازاریابی هوشمند و نزدیک صحبت می‌کرد، گفت: «ماهیت کسب‌وکار گفتگو با زنان در یک لحظه خاص و تأثیرگذار است.

چشم انداز رشد تبلیغات خارج از خانه

پری که مدت‌ها در خارج از خانه بازی می‌کرد، رشد چشم‌انداز را تماشا کرده و معتقد تبلیغات است که این به دلیل تحرک مصرف‌کنندگان در خارج از خانه، هزینه‌های ورودی کمتر، نرم‌افزار بهتر و البته فناوری برنامه‌ریزی است. همچنین تغییری از تمرکز بر وسیله نقلیه رسانه ای به سمت مکان که از طریق داده ها و اندازه گیری انتخاب شده است، صورت گرفته است. زمانی که تبلیغات را شروع کردم، افراد خلاق افراد باحالی بودند که با ناهار مارتینی فرار می کردند. اکنون، خیلی خوب است که یک تحلیلگر باشید. قهرمانان تبلیغات آینده ممکن است دانشمندان داده باشند.

چرخش صنعت تبلیغاتی

اگرچه پری شاهد چرخش صنعت به سمت تأثیرات مبتنی بر داده است، او اذعان می کند که همیشه نیاز به خلاقیت وجود خواهد داشت. سال گذشته مقاله‌ای در هافینگتون پست منتشر شد که نشان می‌داد اکثر کارآفرینان متفکران چپ مغز (تحلیلی، غیر خلاق) بودند. نمی‌دانم این درست است یا نه، اما ترجیح می‌دهم یک کسب‌وکار با مغز کامل در مقابل نیمی بسازم.»

و روحیه کارآفرینی و موفقیت پری مطمئناً منعکس کننده تفکر کل مغز است. او در حالی که به موقعیت شرکتش در صنعت فکر می کرد لبخند زد: «هر روز چیز جدیدی را تجربه می کنم. اطراف من توسط افراد باهوش و فداکاری احاطه شده است که در غرور ما در مورد شکستن سیلوها و قایقرانی در آب های ناشناخته شریک هستند."

با آن، دقیقه عقب نشینی ما در نیویورک به پایان رسید و ما به برنامه های شلوغ و در عین حال پربار خود بازگشتیم.

کار در صنعت تبلیغات

پری کرک پارکز، رئیس رسانه براق، یک شبکه ملی تبلیغات دیجیتال خارج تبلیغات از خانه در سالن‌های ناخن و اسپا، زنان را با ترکیبی از برنامه‌ های ویدئویی مرتبط و تبلیغات سرگرم می‌کند و به لذت بردن از تجربه سالن ناخن می‌افزاید. پری بیست سال در صنعت تبلیغات کار کرده است و همچنان تیمش را از طریق علاقه اش به رسانه، فناوری و خدمات رهبری می کند. پیش از این، پری در کنار شرکای مستقر در بریتانیا، یک شرکت تبلیغاتی جایگزین و بازاریابی چریکی را تأسیس کرد. او به‌عنوان رئیس، بر تمامی فروش‌ها، رسانه‌ها و عملیات نظارت داشت و مسئولیت ایجاد گسترش شرکت در بازار ایالات متحده را بر عهده داشت. او یکی از خلاقانه ترین خانه های فروش رسانه های جایگزین کشور را با دفاتری در نیویورک، لس آنجلس و آتلانتا رهبری می کرد. مشارکت‌های پری در رسانه‌های جایگزین، او را در نشریاتی که شامل می‌شود، به رسمیت شناخت.

توسعه برند و بازاریابی

او کار خود را در مد آغاز کرد و پس از تجربه با هفته مد "هفتم در ششم" و شرکت کاتن، توسط استخدام شد تا حساب های خود را ارائه دهد. پری در در نقش های خلاقانه و مدیریت حساب، ارائه بازاریابی، تبلیغات و توسعه برند کار می کرد. در سال 1999، او به بوستون نقل مکان کرد و مسئولیت مدیریت یک دفتر ماهواره ای برای یک شرکت بازاریابی چریکی را بر عهده گرفت. پس از دو سال ایجاد و تأسیس یک دفتر موفق، او به اپل بزرگ محبوب خود بازگشت.

شکل گیری پلتفرم های دیجیتال تبلیغاتی

پری متاهل است و با دو دختر در شهر نیویورک زندگی تبلیغات می کند. او دارای مدرک لیسانس بازاریابی است. او و گلاس مدیا با و فعال هستند. پری داوطلبانه در بسیاری از رویدادهای انجمن والدین شرکت می کند و اغلب می توان او را در حال شادی در پارک مرکزی با خانواده و میناکی شایان ستایشش دید.

مونترال، کانادا 25 فوریه 2016. ارائه‌دهنده پلتفرم نرم‌افزار ساینیج دیجیتال با رتبه برتر، همچنان به سرمایه‌گذاری در تیم فروش خود ادامه می‌دهد تا موقعیت پیشرو خود را در صنعت حفظ کند و در عین حال پایگاه مشتری به سرعت در حال رشد را مدیریت کند. معاون فروش در شش سال گذشته، به عنوان معاون ارشد منصوب شده است و مسئول حفظ و کسب حساب های کلیدی خواهد بود. او همچنین تیمی را که به روابط دلخواه اختصاص داده شده است، هدایت خواهد کرد، که عمدتاً بر آمریکای شمالی و جنوبی متمرکز است.

 

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%81%d8%b4%d9%85/


منبع:

 

https://aradholding.com/%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/