سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست اسامی اینورتر

هرچند که اسامی و الفاظ تعیین کننده نیستند اینورتر هایتک ولی برای اینکه به این مطلب هم در اینجا اشاره کرده باشم، باید عرض کنم که توی ایران بیشتر به این دستگاه میگن اینورتر. اینورتر Pentax با طراحی ماژولار و منعطف قابلیت استفاده این کنترل کننده دور در صنایع مختلف را فراهم کرده است. به این علت شرکت پرشیا سرو اقدام به فروش اینورتر خورشیدی در مدل ها و برندهای متفاوت کرده است. که مناسب برای باتری های 24 ولتی، ماشین های سنگین و اتوبوس ها می باشد و نباید ورودی غیر از 24 ولت به آنها وصل نمود. اینورتر های 24 ولت موجود دارای شکل موج شبه سینوسی (مربعی) و حداکثر توان خروجی آنها یک سوم توان نامی ذکر شده برروی دستگاه است که می بایست در هنگام خرید توجه نمایید که کدام یک از اینورترهای موجود توانایی راه اندازی وسایل مورد نظر شما را دارا هستند، که لازمه این امر اطلاع از توان یا جریان مصرفی دستگاهی است که شما می خواهید راه اندازی نمایید. مبدل های الکترونیکی اساسا اسیلاتوری هستند که به سرعت قطب DC را تغییر می دهد و یک موج مربعی ایجاد ایجاد می کنند. از آنجایی که اکثر لوازم برقی نیازمند موج سینوسی هستند, اینورتر ها شامل اجزای اضافی جهت اصلاح شکل موج مربعی تولید شده یا تولید شکل موج سینوسی خالص است.

به طور کلی وسایل برقی خانگی و همه تجهیزات برقی که با برق ac کار می کند برای موج سینوسی طراحی میشوند. توجه کنید که برای راه اندازی الکتروموتورها و پمپ ها باید حتما از اینورترهای با شکل موج سینوسی کامل استفاده کنیم. حتما در هنگام اتصال کابل های ورودی برق دقت کنید که به خروجی اینورتر متصل نشود که باعث آسیب شدید به اینورتر (اینورتر) و سوختن آن می شود. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، تا قبل از اینورتر ما فقط برق DC داریم به این دلیل ما در سیستم خورشیدی حتما به اینورتر نیازمندیم. قبل از پرداختن به مفهوم و کاربرد های اینورتر خودرو یا مبدل برق، ابتدا به تفاوت ac و dc و چرا به اینورتر نیاز داریم می پردازیم. مبدل های برق خودرو در انواع گوناگون با توان خروجی مختلف و سیستم های محافظتی متفاوت تولید و عرضه می شوند. به طور ساده میتوان گفت که یک مبدل برق خودرو از باتری انرژی میگیرد و ولتاژ مستقیم (DC) آن را به ولتاژ متناوب (AC) تبدیل میکند؛ به گونهای که میتوان وسایل الکتریکی را با آن تغذیه کرد. با توجه به رشد و پیشرفت روز افزون ، سیستم های انرژی خورشیدی نیاز به اینورتر خورشیدی بیش از پیش احساس می شود.

پنل خورشیدی برق DC تولید می کند به همین خاطر برای تامین برق AC به اینورتر های خورشیدی نیازمندیم. مبدل برق ماشین چگونه کار می کند؟ “، “ مضرات مبدل برق خودرو“، ” چگونگی استفاده از دستگاه مبدل برق خودرو“، ” چگونه از باتری ماشین برق بگیریم؟ شاید این سوال برای برخی از شما ایجاد شده باشد که برندهای سازندهی اینورتر (اینورتر) صنعتی در دنیا چه تعدادی میباشند. سپری کردن روزهای گرم تابستان بدون برخورداری از یک کولر مناسب در بسیاری از شهرهای ایران، کار طاقت فرسایی بوده و عملاً روزهای عذابآوری را برای انسان ایجاد خواهد نمود. بنابراین با توجه به اهمیت حضور کولر و وسایل سرمایشی در مراکز مختلف در ادامهی این مطلب سعی نمودیم به بررسی انواع و اقسام کولر گازی ایستاده و امکاناتی که هر یک باتوجه به نوع برند خود میتوانند ایجاد کنند بپردازیم تا در مسیر تهیه یک وسیلهی مناسب دچار سردرگردانی نشده و با اطمینان بیشتری مستقیم به سراغ محصول مورد نیاز خود بروید. این دستگاه مناسب برای سفرهای طولانی، کمپینگ، رانندگان کامیون، افرادی که برای کسب و کار زیاد سفر میکنند و مکانهایی که دسترسی به برق شهر امکان ندارد و کاربردهای مشابه است.

از سوی دیگر، اغلب وسایل الکتریکی با برق 220 ولت AC کار میکنند. مبدل برق یک دستگاه ساده است که به باتری خودرو متصل شده و برق خروجی آن، مانند برق شهر، دستگاهها و وسایل الکتریکی را (مانند تلویزیون، لپتاپ، چراغ روشنایی و. اینورتر برق DC ورودی را با استفاده از مدار سوئیچینگ به شکل سینوسی مورد استفاده در وسایل خانگی تبدیل می کند. اینورتر - اینورتر - ها با استفاده از منبع تغذیه یا باتری DC در ورودی همانند برق شهر AC در خروجی عمل می کند. به طور کلی و عامیانه ولتاژ AC یا متناوب انرژی است که شما به طور معمول در خانه و خارج از خانه در محیط های مختلف با آن سر و کار دارید و ولتاژ DC یا مستقیم انرژی است که باتری ها تولید می کنند. البته برای تبدیل انرژی باطری ماشین به برق شهری نیاز به یک واسط و مبدل دارید که در مارک ها، اندازه ها و ولتاژهای مختلف در بازار ارائه می شوند. سیستم انرژی خورشیدی شما بدون هیچ کمکی نمی تواند برق را به خانه یا شبکه برق ارسال کند. تمامی نکات بالا به ما کمک می کند که یک انتخاب دقیق و بدون نقص داشته باشیم. از دیگر قابلیت های مهم این اینورتر - اینورتر - DARDA می توان به : محافظت در برابر حرارت بالا و محافظت در مقابل بار اضافه اشاره نمود.

https://arkainverter.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%af%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%88-%d9%87%d8%a7%db%8c%d8%aa%da%a9-hitek/