سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کنترل برق

از هر قالیشویی که مد نظر دارید مرجع بخواهید. اینورتر imaster وقتی فرش‌های شما قدیمی، کثیف یا فرسوده شده‌اند، واقعاً می‌تواند ظاهر اتاق را بد جلوه دهد. اینها تنها چند مورد از دلایلی است که باید به تمیز کردن فرش حرفه ای توجه کنید. هنگام جستجوی خدمات قالیشویی چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟ مقاله زیر به شما در انجام این کار کمک می کند. تمیزکننده هنگام تمیز کردن باید کف را به بخش های مختلفی تقسیم کند. از قرار دادن سهام بیش از حد در این مورد خودداری کنید، اینورتر ای مستر اتاق خود را به بخش هایی تقسیم کنید تا در زمان و تلاش صرفه جویی کنید.

شرکتی که صادق باشد، خوشحال خواهد شد که لیستی از مشتریان قبلی را به شما ارائه دهد. درایو imaster چندین شرکت قالیشویی را با هم مقایسه کنید. درباره شرکت تحقیق کنید و نظرات مشتریان آنها را بررسی کنید. همچنین می توانید با BBB (Better Business Bureau) یا اتاق بازرگانی منطقه خود تماس بگیرید. انجام تحقیق ابتدا در دراز مدت نتیجه خواهد داد.

گارانتی تجهیزات برقی

قبل از انجام لکه گیری توسط یک شرکت، به گارانتی فرش خود نگاه کنید. ممکن است فرش شما قبلاً درمان شده باشد و در صورت استفاده با محصول دیگری، گارانتی فرش را باطل می کند. در نتیجه این موضوع ممکن است پول زیادی بپردازید. یک شرکت قالیشویی که باعث ناراحتی شما می شود را استخدام نکنید. از ابتدا تا انتها، آنها باید باعث شوند که شما از خدمات کلی احساس راحتی و خوشحالی کنید. آنها مطمئن خواهند شد که در هر مرحله از این فرآیند، اگر کسب و کار خوبی باشند، خوشحال هستید. برای صرفه جویی در هزینه می توان از جوش شیرین به جای خوشبو کننده استفاده کرد. بیشتر خوشبو کننده ها به سادگی جوش شیرین مخلوط با مقداری عطر هستند. فقط با استفاده از جوش شیرین در پول خود صرفه جویی کنید. اگر فرش‌های معطر را ترجیح می‌دهید، به سادگی جوش شیرین را با مقداری اسانس مخلوط کنید و اجازه دهید روی مقداری کاغذ مومی خشک شود.

تمام گیاهان آپارتمانی را از هر گیاهی که قرار است توسط قالیشویی تمیز شود جدا کنید. مواد شیمیایی مورد استفاده در تمیز کردن فرش ممکن است به گیاهان شما آسیب برساند، بنابراین بهتر است که ایمن باشید تا متاسف باشید. اکثر شرکت ها برای این کار به شما جبران نمی کنند، به همین دلیل شما باید فعال باشید.

لکه های شراب را می توان به سختی پاک کرد. شما باید فوراً هر لکه ای را که ایجاد می شود درمان کنید. کمی شراب سفید که روی قرمز استفاده می شود می تواند لکه را در مدتی که منتظر درمان هستید کاهش دهد. شما نمی خواهید اجازه دهید لکه ها برای مدت طولانی باقی بمانند. قبل از جاروکش کردن ناحیه مرطوب را حدود 10 دقیقه با نمک سفره بپوشانید.

راه های منتهی به برق

راه های زیادی برای تمیز کردن فرش وجود دارد و هر شرکتی ممکن است متفاوت باشد. برخی از شرکت ها اینورتر ممکن است تمیز کردن را با یک پد جاذب ارائه دهند. این فرآیند از تجهیزاتی استفاده می کند که شبیه بافرهای بزرگ کف هستند. پدهای جاذب به دور خود می چرخند تا تمام کثیفی ها، کثیفی ها و کپک ها را از فرش جدا کنند. نمی توانید بوی فرش خود را تحمل کنید؟ یک قالیشویی می تواند از یک ترفند ساده برای از بین بردن این موضوع استفاده کند. پاشیدن جوش شیرین در خانه زمانی که مردم روی فرش راه نمی روند می تواند کمک کننده باشد. باید مطمئن شوید حرفه ای که استخدام می کنید معتبر است. این واقعا می تواند بوی بد را از بین ببرد.

از دوستان و خانواده بپرسید که آیا می توانند تمیزکننده ای  را توصیه کنند یا خیر. شما تنها فردی اینورتر نیستید که تا به حال به یک قالیشویی نیاز داشته اید. همچنین می‌توانید با اتاق بازرگانی خود تماس بگیرید تا شرکت‌های قالیشویی در وضعیت خوبی باشند. بپرسید که آیا آنها می توانند شرکتی را به شما معرفی کنند یا خیر. اگر درباره نقدی نه چندان درخشان شنیدید، توجه داشته باشید.

ریزش نیرو

وقتی ریزش اتفاق می افتد، آن ناحیه را مالش اینورتر ندهید. این باعث می شود لکه بدتر به نظر برسد و عمیق تر به فرش بیفتد. به جای مالش سریعاً ناحیه را پاک کنید. اگر روی فرش شما گل یا کثیفی وجود دارد، تمام تلاش خود را بکنید تا سریع آن را بتراشید. بهتر است یک سرویس قالیشویی به جای تلفنی، تخمینی را در خانه به شما بدهد. به این ترتیب، آنها می توانند تمام اتاق های خانه شما را بررسی کنند و تخمین بهتری به شما بدهند. اگر تصمیم به استخدام آنها دارید، یک توافق نامه کاغذی درخواست کنید که بتوانید امضا کنید.

اگر بوی حیوانات خانگی در خانه شما بسیار زیاد است، از شرکتی استفاده کنید که فرش ها را تمیز می کند و آنها را خوشبو می کند. همراه با پاک کننده روی فرش ها یک خوشبو کننده استفاده می شود و می تواند به پوشاندن بوی اضافی که پاک کننده قادر به حذف آن نیست کمک کند. نتیجه نهایی باعث می‌شود خانه‌تان بوی زیبایی و تازگی داشته باشد.

از تبلیغاتی که دریافت می کنید فقط یک شرکت قالیشویی استخدام نکنید. با همسایگان و دوستان در مورد خدماتی که قبلاً استفاده کرده‌اند بررسی کنید. اگر آشنای شما تجربه خوبی با یک شرکت داشته باشد، به احتمال زیاد، شما نیز چنین خواهید کرد. صحبت با مشتریان سابق بسیار مفیدتر از اسکن صرف سرفصل ها و تبلیغات است.

مراقب کلاهبرداری هایی باشید که برخی از خدمات قالیشویی استفاده می کنند. به عنوان مثال، آنها ممکن است قیمت بسیار خوبی ارائه دهند، اما نیکل و سکه شما را با هزینه ها و هزینه های اضافی در فرآیند تمیز کردن فرش شما از بین ببرد. امضای قرارداد از این اتفاق جلوگیری می کند. اکنون درک خوبی از نحوه استخدام خدمات قالیشویی دارید. این نکات را به خاطر بسپارید، و متوجه خواهید شد که بسیار آسان است. یک سرویس نظافت حرفه ای می تواند فرش های شما را تازه کند. شما به خانه خود ظاهری کاملاً تازه و تمیز می دهید.

منبع

 

https://arkainverter.ir/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%B1-imaster/